1) Nova Group – dystrybutor sprzętu fitness, wellness, SPA oraz medycyny estetycznej
Kariera
Jako pracownicy i współpracownicy Nova Group codziennie kreujemy z sukcesem wizerunek firmy, która już od ponad 30 lat wyznacza trendy i kierunki rozwoju branży beauty. Obsługujemy cenione i znane kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne, planowaliśmy i realizowaliśmy strefy SPA i Wellness w największych i najbardziej znanych hotelach. Lista naszych realizacji jest bardzo długa, a to dopiero początek drogi.
Obecnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. administracyjno-logistycznych w dziale serwisowym
Umowa o pracę/Pełen etat:
Fakturowanie sprzedanych produktów i usług
Wystawianie dokumentów magazynowych
Wystawianie listów przewozowych i innych dokumentów przewozowych
Obsługa floty samochodowej firmy
Obsługa systemu GPS używanego w flocie samochodowej firmy
Koordynacja dostaw towarów dla firmy
Ofertowanie firm transportowych w przewozie krajowym i zagranicznym
Współpraca z agencjami celnymi przy odprawie towarów
Współpraca z dostawcami firmy w zakresie zamówień produktów, koordynacji dostaw oraz certyfikacji urządzeń
Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych od klientów i planowanie prac serwisu
Przygotowanie raportów, zestawień, statystyk pracy serwisu
Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie
Umiejętności obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
Znajomość programu WF MAG
Mile widziane doświadczanie w dziale logistyki
Mile widziana praktyczna znajomość MS Office
Samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność
Zdolności komunikacyjne, dobra organizacja pracy
Prawo jazdy kat B
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Pełen etat
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz doświadczenia
Wspaniałą i przyjazną atmosferę oraz pracę w zgranym zespole
Telefon oraz komputer służbowy
Aplikacje prosimy wysyłać na adres biuro@novagroup.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr. 133 poz 883).”
Specjalista ds. szkoleń marek kosmetycznych
Umowa o pracę/Kontrakt B2B/Pełen etat
Prowadzenie szkoleń produktowych, zabiegowych i sprzedażowych marek kosmetycznych i urządzeń, znajdujących się w portfolio firmy
Prowadzenie pokazów i prezentacji dla salonów kosmetycznych, hoteli, spa&wellness, klinik medycyny estetycznej oraz pracowników firmy
Przygotowanie materiałów szkoleniowych i marketingowych (w tym tłumaczenia)
Współpraca z działem marketingu w zakresie tworzenia treści na social media i strony internetowe
Współpraca z działem handlowym w zakresie opieki nad klientami
Współorganizowanie oraz reprezentowanie firmy na targach, eventach i innych wydarzeniach
Opracowanie materiałów merytorycznych na potrzeby działań promocyjnych (artykuły, notatki prasowe)
Analiza rynku pod kątem konkurencji oraz potrzeb i potencjału klientów
Raportowanie za pośrednictwem CRM wniosków z wizyt i szkoleń u klientów
Odpowiedzialność za ekspozycję marek kosmetycznych na terenie biura firmy
Wymagania:
Wykształcenie kosmetyczne wyższe na kierunku kosmetologii
Gotowość do odbywania podróży służbowych po całej Polsce
Umiejętności samodzielnej organizacji pracy
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Łatwość nawiązywania kontaktów i wystąpień publicznych
Wysoka kultura osobista i poczucie estetyki
Dyspozycyjność
Mile widziane doświadczenie w pracy w firmie dystrybującej kosmetyki profesjonalne
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju własnych kompetencji
Szkolenia zagraniczne u producentów kosmetyków i urządzeń
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr. 133 poz 883).”